mandag 9. november 2009

Endelig litt klatring igjen

Etter å ha vært i klatredvale en stund fikk jeg endelig tatt meg en tur til Samsen i dag. Der var ingen ringere enn selveste Evelyn vakt, så da ble det jo hyggelig.

Vi varmet opp med 3er-veggen før vi flyttet oss over til vegg 2. Der har det kommet ei ny spragleløype som er grønn og hvit. Veldig artig faktisk. Vil tippe den ligger på 4-tallet et sted i vanskelighetsgrad. Avsluttet med en rekke varianter på 4er-veggen, med varierende hell.

Etterhvert kom Jarl også. Han klatret vel det som er å klatre på 4er-veggen, og la også inn en solid balleskvis på veien.

For min del er klatreformen rusten, men det var veldig gøy å ta noen turer i veggen igjen. I dag var det litt som mandagene var i gamle dager. Lite folk og god stemning. Håper det fortsetter sånn.

3 kommentarer:

Hilde Fantomine sa...

Flinkis...Friskus:-)
Tenker det blir mer klatring nå fremover..Det er en kjekk aktivitet på mandager...

Du kommer nok fort inn i det.. kan tenke du ikke er så rusten som du sier..
Jeg synes det er litt skummelt etter jeg fikk kjeft på Spicheren..men må vel komme opp på hesten igjen...el noe lign..

DE sa...

Ja håper virkelig du snart kommer deg opp i veggen igjen Fantomine. Klatringen går jo helt supert. Vi må bare trene litt på sikringen, så blir du trygg på det også.

Grendstad sa...

Jo, ja, klatring ja. Hilde fikk kjeft på spiggeren? hm... må passe på sikringa.

jo, ja, mandager ja,

Vestbakken holder koken i veggen. det er bra. Stabil mann i en urolig verden. :-)