søndag 15. november 2009

Så var den på plass


Som sagt så gjort. Var innom Clas og kjøpte hodelykt til 134,- eller noe sånn, regulerbar på vinkelen, så da skulle det vel være bra.

Jeg må bytte ut hjula på hybriden, de er blitt slitt og knekt, og ikke til å sykle på lenger, og Nordby hadde ikke på lager. Tror den butikken er på vei inn i historien snart.

Derfor gågging til Rosegården i dag, ca 45 minutter. Hjem blei det en halvtimes løping via Baneheia, og noen mørke stier, så jeg fikk testa lykta. Den fungerte utmerket. Litt uvant å ha et slags hornsubstitutt i panna, men blir jo vant til det. Det er vel et visst slektskap mellom einstøing og enhjørning, for ikke å snakke om neshorn.

3 kommentarer:

Hilde Fantomine sa...

Kul lykt:-) Vestbakken ville jeg skulle kjøpe en på Maxi til 87 kr, men jeg ble litt skeptisk, så jeg tror jeg stikker innom Clas. Kjipt hvis den på maxi ryker mitt "in the woods"
Kjekt å se at du fremdeles løper litt ...selvom du er blitt en ihuga arbeidskar.

ØY! sa...

gågging?
sikkert bra for noe det også.

da ser det ut som alle har lykt innen rekkevidde.foreslår ei romantisk økt i ettermiddag/kveld, feks i Baneheia.

DE sa...

Sånne lykter åpner opp en del muligheter. For min del funker det bra og gjør at man kan løpe i skauen så lenge det er rimelig snøfritt. Ikke det at jeg har brukt den veldig mye, men håper det blir en del denne vinteren.