torsdag 19. november 2009

2 x 10 min. på morraen

Tuva sykla t/ Todda, og jeg løp t/r Todda.

4 kommentarer:

DE sa...

Hverdagstrening av beste Grendstadenmerke dette. Hvordan går det med reprasjon av sykkelen?

ØY! sa...

ja,man kan bli våt av små drypp også.
bra hverdagstrening, nå som det er vist at sørlendingene er nest dårligst på fysisk aktivitet.
skal ikke starte en prinsippdebatt, men jeg ser det slik at man må starte med seg selv.
alle slags aksjoner og incentiv hjelper lite hvis ikke det ligger en egeninteresse i bunn.
vi kan vel hevde at vi i DD er litt over gjennomsnittet ang. aktivitet?
grendstaden er ihvertfall langt fremme når det gjelder å se muligheter der andre kanskje ser problemer.
bra gjort!!

ØY! sa...

ja,vet at nevnte undersøkelse deler inn landet i litt større deler.
vi er i dårlig selskap med både rogalendinger og telemarkinger,så vidt jeg husker.

Grendstad sa...

sykkelen er nå i orden. Fikk nye hjul for 1100. Så nå er det vel på tide med en liten langtur snart. LITEN langtur altså.

ja, det er bare å være parat når sjansen byr seg. å kjøre gjennom byen t/r rosegården, todda, eg, er ikke så veldig gøy, - en sykkeltur eller løpetur er tingen

ja, vi kan vel ligge hvorsomhelst på statistikken for min del, det er bare å fortsette å løpe :-)