mandag 2. november 2009

Jeg har møtt min overmann...

...når det gjelder svetting.

Sammen med en kollega tok jeg turen til Spicheren i dag for en rød time spinning. Jeg fryktet det verste, men det gikk faktisk ganske så fint. Har lært triksene om å ikke skru for mye, så da blir det ei kjempefin treningsøkt.

Men altså svetteduden. Uten å overdrive har jeg aldri i mitt liv vært i nærheten av å ha sett maken. Vi snakker en svær dam rundt hele sykkelen. Ordentlig dam altså, som en andefamilie fint kunne plasket rundt i. Fyren må jo være registrert i Guniness! Var faktisk en han kjente som spurte om han hadde tisset på seg, men det var visst bare snakk om god gammeldags svette. Folk er rare..

3 kommentarer:

Grendstad sa...

dam? må jo nesten være noe galt da eller? he-he

ØY! sa...

han kan jo ha litt slapp blære også....

Minner meg om en guide vi hadde på en utflukt da vi var på cruise i fjor.
vi måtte fylle ut imigrasjonspapirer siden vi skulle fra US-ter. til UK-ter.
Han svettet så mye på imigrasjonspapirene jeg hadde fylt ut, at de gikk i oppløsning, og jeg måtte fylle ut på nytt!

sikkert den karibiske fetteren til typen på Spicheren.

Hilde Fantomine sa...

Det er jo tjossent m sånne svettere, jeg har måtte vaske mange apparater etter folk på Spenst..pga unødvendig mye svetting..Skjønner ikke vitsen med å svette så mye...

Ellers var du flink som fikk spinna med Anne. Satser på at du får nedlagt litt tid på spicheren fremover...siden hausten har kommet for fullt.