søndag 5. desember 2010

Morgenstund

De beste treningsturene er de lange,rolige morgenturene som jeg av og til får til i helgene.
Lørdag hadde jeg planlagt en slik tur, dvs at jeg hadde lagt frem alt utstyr kvelden i forveien. Hvis en ikke gjør det er det så alt for lett å utsette eller avlyse turen. Spesielt nå med temperaturer rundt -10 på kvisten.

Kom meg avgårde halv ni, med en gang det var lyst nok til å løpe i skogen uten hodelykt.
Litt kaldt til å begynne med, men det er bare de første 5-10 minuttene.
Turen gikk gjennom skogen til Mjåvann, over E-39 ved Farvannet, så opp postveien til Kvislevann.
Bildet under er fra dette partiet.




Fra Kvislevann gikk ferden videre til Suldalen og Grim. Siste del gikk langs vei tilbake til utgangspunktet i Vågsbygd.

Mer fakta fra turen under her.



Nevner også en 45 minutters treningstur med Kristoffers fotballag på tirsdag: 5 km.

På torsdag var det langtur med kollegaer fra jobb, da var vi i bevegelse i 1t 37min.: 9 km

Totalt har det blitt 32 kilometer denne uka, så langt

1 kommentar:

DE sa...

Skikkelig bra rundtur det der. Passer jo perfekt utifra hvor du bor.

Imponerende mengde med løpetrening du klarer å få gjort på denne årstida. Synd det ikke ble noe refleksløp i dag, men nyttårsløpet er uansett ikke langt unna.