fredag 24. desember 2010

God jul

Morgenstemning langs Otra
AE har tatt velfortjent? ferie















Ballekaldt i dag morges, men likefullt ble det en fin tur . Turen gikk først til byen, så en sving innom Oddernes/Lund der jeg sjekket deler av traseen som brukes i den kommende vinterkarusellen.
Hjemover via Thygesen Minde og elva opp til Tordenskjolds.
Så langs normal vei hjem, mens stadig flere bilister stresset mot byen med juleangst i blikket...
Nå senker julefreden seg i heimen, mens pinnekjøttlukten brer seg i huset.


Dagens fakta: 16.64 km, 100 minutt, 6 min pr. km.

3 kommentarer:

Grendstad sa...

godt godt løpt på en kald dag, fine bilder, så herlig ut. Håper å få en tur i morra, eller søndag.

Beste ønsker for jul, og vel overstått vinitersolhverv.

Vi snakkes

DE sa...

For en herlig tur! Takk for noen fantastisk flotte Otrabilder.

De fleste i AE har nok ferie nå, men jeg holder stand. Strømmen må kjøpes inn hver dag hele året. Riktignok korte øker fra hjemmekontor for øyeblikket, men likevel ikke helt ferie.

Bra å sjekke vinterkaruselltrasseen. Jeg gleder meg stort til å bli pint gjennom løypa. Går du for mila i år eller?

Hilde Fantomine sa...

Super fine bilder.. på en frossen dag.. Klarer du å puste greit i den kulda?
I går var det 20 minus på Justvik på kvelden..Det er temmelig frostfrosen..

Du har skikkelig fint tempo i kulda.. virker som det er sommer slik som du spinner i vei..:-)Tenker du blir en fryktet løper i vinterkarusellen..:-)