søndag 26. desember 2010

Romjul i Skippergata



Ja, da har jeg endelig fått roen her i Skippergata, og endelig med nettoppkobling, og min første løpetur med base her, så er jeg kommet i et slags system sjøl det fortsatt er mye usorterte pappesker og rot. Det er så lite her, at her er det ikke bare å sette ting inn i boden, siden det ikke er noen bod her, bare et bortsturingsloft i nabobygget.

Her er veldig veldig lite, men veldig veldig koselig, og ikke minst varmt. På høy tid etter å ha bodd i kalde hus i 4 år. Håper bihulene mine også blir fornøyd.

Skippergata 83. Nederste ringeklokka. Kan gjerne spille kåken inn med et N-spill etter hvert.

Løp en time på morraen t/r Lumber i 16 minusgrader. Det gikk veldig bra. Fin tur. Ellers er jeg 100% engasjert som vikar på Odderøya barnehage fram til sommeren, naturgruppa, så det er blitt en ny tilværelse.

6 kommentarer:

Hilde Fantomine sa...

Dette var jo helt vilt..men utrolig kult...håper du trives der.. så veldig hjemmekoselig ut...

Grendstad sa...

heilt vilt? det er jo heilt uvilt synes jeg - vi sees - god tur til Roma!!

DE sa...

Gratulerer med ny og varm kåk. Tenker bihulene blir i adskillig bedre humør nå.

Jeg er gjerne med på invielsesspill en gang utpå nyåret. Du får bare invitere.

Bra med 100% stilling også. Da tenker jeg det blir mer enn nok frilutfsliv på deg framover.

Ellers en meget solid joggetur. Både du og Øy holder det gående (løpende) i kulda. Kanskje på tide å finne fram skiene snart også?

ØY! sa...

gratulerer med både den ene og både det andre: ny kåk,bedre bihuler,fast engasjement,joggetur i kulda og mye mer.
har planer om å poppe innom en dag,helt plutselig og uventet.

er også klar for innspilling.

ØY! sa...

til DE; har allerede hatt 2 runder i lysløypa på Strai, har bare ikke blogget det.

DE sa...

Skirunder på Strai er jo bloggbart, så håper du kommer tilbake med dem. Gleder meg stort til å gå der igjen.