onsdag 12. oktober 2011

Måneskinnsintervall

I gårkveld var det supert måneskinn, så da fant jeg ut at et saftig intervalløkt var tingen. Etter oppfordring fra trener Øy tenkte jeg å prøve 4 x 4.

Oppvarming rundt Buhusheia, før det var klart for intervallene. De gikk runden rundt Jærnesheia. Er ikke sikker på hvor langt det er, men det går ihvertfall rett opp i begynnelsen, og så er det rett ned igjen, før man er tilbake ved utgangspunktet etter en slak oppoverbakke. Tok ikke tida, men tenker det tar opp mot 4 min.

Prøvde å holde jevnt og høyt tempo, men tenkte midtveis i det første at det aldri går 4 ganger. På andre draget kappet jeg med bussen, men det ble litt for tøft. Uansett sikkert gøy for Nettbuss å endelig få en seier. På tredjedraget løsna det litt, så da måtte jeg ha ett fjerde også. Bra økt som gjorde meg dyktig sliten. Gjør sikkert godt for lørdagen.

Ellers hadde jeg en løpetur på egenhånd og 2 gåturer med resten av gjengen på Brokke i helga. God trim for oss alle sammen.

3 kommentarer:

ØY! sa...

4 x 4 er en god gammel oppskrift til rask formstigning.
treneren er fornøyd med innsats og gjennomføring.

ØY! sa...

bra turing og slikt i Setesdal også....

Grendstad sa...

Her trenes det. Skal si du gir på. Begynner å lure på om jeg kommer så mye foran deg i mål på tida.... bra jobba Vestbakken..