onsdag 12. oktober 2011

Olav Zavjalov Grendstad vs. Oddvar Brå!

Satt akkurat og leste på deltakerlista til Oljestafetten, og gjorde store øyne da jeg så laget på startnummeret før oss. På ett ellers så anonymt Team mosjon lag stiller selveste Oddvar Brå på andreetappen. Et raskt søk på Statistisk sentralbyrå viser at det er færre en tre personer som bærer dette navnet, så her må det vel være snakk om skikongen himself.

Dette kan jo bli tidenes duell for Diggidanga. Vår egen Olav en mot en, mot mannen som brakk staven i 1982. Kanskje vi nå kan få byttet ut det forslitte uttrykket mot f.eks: Hvor var du da Olav tråkket skoen av Oddvar Brå?

Kjenner ikke til mannen på første etappe, men lover at jeg skal jobbe meget hardt for at du kommer i posisjon til dette oppgjøret Olav.

5 kommentarer:

DE sa...

Arne Moen har førsteetappen. Har sjekket litt resultater fra karusellen, og jeg er nok ikke i stand til å hamle opp med han. Men skal som sagt jobbe hardt for å komme i posisjon.

ØY! sa...

Ai-ai, dette kan bli spennende!
Olav er jo en del yngre en Brå,da.ihvertfall litt...
Prøv å stå på skolissa eller noe sånt i vekslingssonen.
Lykke til alle sammen.

Hvor fant du startlista,forresten?

Hilde Fantomine sa...

Dette blir utrolig kult...

Da blir det neste.."Hvor var du da Oddvar Brå snubla i lissa"...

DE sa...

Fikk startlista på mail. Jeg kan videresende.

Grendstad sa...

Hvor var du da Oddvar Brå falt i staver? He he, må ikke være ufin, men fin. Bra utfunnet av Vestbakken dette. Vi får se om jeg kommer i posisjon. Da har jeg ekstra å gi. LIker sånne showsettinger.. he-he