fredag 3. februar 2012

Ny runde i Baneheia

Tirsdag etter jobb fikk jeg skvisa inn to nye runder i lysløypa i Baneheia. Nå har snøen satt seg riktig så bra, og det var fin løype. De sedvanlige fotgjengerne med hund i gal retning midt i løypa slipper man fremdeles ikke unna, men tror faktisk skiløperne var i flertall denne dagen.

Skimessig er det ikke den beste løypa å gå i, men det er veldig god trening. Dessuten gikk jeg mye her som barn, og det er ikke så rent lite nostalgi som ligger rundt i løypa. F.eks. falt jeg alltid i bakken etter Bånetjønn, og det var mang en stakekonkurranse på langsletta ved siden av Stampa.

Gøy med snø. Håper den blir noen uker til.

4 kommentarer:

ØY! sa...

du er flink til å ta mulighetene som ligger der for oss alle.
selv har jeg ikke fått brukt skiene så langt i år, men snart....

Grendstad sa...

Du er flink til å komme deg på ski for tida. Det er litt komisk med alle disse fotgjengerne med og uten bikkje som trasker rundt. Burde lagd en film om dem. Bra gått. Kanskje vi skulle gått en lengre tur ein dag.

Grendstad sa...

Ja, og så synes jeg at du også snart burde fått deg et profilbilde her. Vi har jo hatt det lenge nå, med Øy et godt stykke foran.

DE sa...

Profilbilde burde vel være mulig å få lagt inn. Skal se om jeg finner noe passende.