søndag 24. mars 2013

حرکت در هفته 12

Løp mandag morra en tur over Grim sånn før frokost, og jammen tok jeg ikke en intervalltrening på tirsdag kveld på Lund/Gimlekollen en halvannen times tid mens datra trente.

Og jammen meg tok døtrene og jeg ikke en dag i det nye Aquarama på lørdag. Det var et stort og luftig anlegg med god plass og mange muligheter. Litt sånn gammel sovjetisk åpen stil. Fikk svømt ca 1500 meter, i tillegg til både badstu, strømsvømming, sjøuhyrelek, sklieskliing, veggklatring m.m.. Lukter litt årskort her.

I dag søndag gikk og gågga jeg fra Kjevik og hjem, etter å ha fulgt familie til flyplassen. Fin totimerstur i det fine påskeværet. Grei uke.

6 kommentarer:

ØY! sa...

nå har jeg skikkelig dårlig samvittighet for at jeg ikke fikk kommentert på forrige ukes sprull og sprell fra Skippergatas Forrest Gump.
for et mangfold og variasjon du legger opp til,det er beint fram imponerande!!
har lurt på om det et uttrykk som er dekkende for dine aktiviteter?
kanskje "mangebeveger" eller "multirører".
Bare å fortsette uansett..
Årskort? hm..

ØY! sa...

Fin variasjon i språkveien også, men hadde ventet samisk denne gangen.

ØY! sa...

hm

DE sa...

Selv om det gjennom vinteren har vært ekstremt variert trening for din del har jeg bitt meg merke i at svømmingen har hatt prioritet. Om det er tilsiktet eller ikke vet jeg ikke, men kan ikke skjønne annet enn at du nå går inn i triatlonsesongen med bedre svømmeform enn noen sinne.

Grendstad sa...

jo, har prøvd å få svømt ei gang i uka, så det er jo riktig observert, men spørs åssen det blir nå med tredobling av svømmeprisen i forhold til at våren er laber tid for oppdrag og inntjening, ellers blir aktiviteten utifra hvor jeg skal og hva jeg har fore,

ellers har jeg ikke tenkt så mye på det, men det er igrunnen veldig høy trafikk av folk som er innom her på bloggen og kikker, sjøl det sikkert er en del gjengangere

DE sa...

Riktig at det er relativt god trafikk inn på bloggen. Jo flere innlegg vi får desto flere søker seg inn også. Flere treff betyr igjen at vi kommer høyere opp på søketreff hos de ulike søkemotorene.

Søker du f.eks. på "lysløype strai" på google kommer Diggidanga opp som 4. treff.

Artig at folk er innom og ser. Greit å ha i bakhodet også når man skriver. At det av og til bør være interssant for gjester også, og ikke bare internhumor.

Vi begynner å få en velfylt blogg etterhvert, men det er fremdeles plass til veldig mye mere :)