søndag 10. mars 2013

Hreyfingar á viku 10

Tirsdag gikk Morten Liene og meg til Sørlandsparken. Fin tur på drøye mila. På kvelden var jeg vikartrener i Donn, og fikk spilt litt ball. Ellers litt gåing og sykling, før jeg på fredag kjøpte meg sykkel, tenkte å legge ut bilde, men den er ikke så spesiell, en enkel offroad i svart og hvitt. Grei pris hos sykkelproffen i Tordenskjoldsgate.

I dag min første triathlonaktige økt. Sykla på avveissykkelen 35 km, til Vennesla via Sødal og hjem via Ravnåsveien og Strai. Det var surt, og blei gorrkald på tærne. Nordøstvinden tar jammen meg godt. Løp en 15-minutterstur etterpå. Gikk ganske bra tross mye tøy på. Godt fornøyd med triathlonformen som er der den skal være. Tenkte å svømme først, men turte ikke det med den nordøsten.

3 kommentarer:

DE sa...

Gratulerer med ny sykkel! Lurt å skaffe seg utstyret nå, så har du glede av den hele sesongen. Et bilde hadde ikke vært å forakte, men vi får vel sett nykommeren snart uansett.

Meget sterkt start på triathlontreningen. Hvor mange tri skal du gjøre i år?

ØY! sa...

vanskelig å holde tempen oppe på tåsegjengen når man sykler i kaldt vær,har vært der sjøl.
sykkelen så veldig bra ut, regner med du får mange fine turer til både glede og nytte med den.

ØY! sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.