søndag 4. oktober 2009

Høst/vinterbekledning


Har investert i ny løpejakke og cap til høstens/vinterens turer langs stier og vei.Begge deler er bestilt fra runningwarehouse.com, som har gunstige priser generelt, og spesielt nå pga. billig dollar.
I tillegg til den fine Aafk-lignenede fargen har den et lite blinkende lys nede på høyre arm og egen lomme til Ipod.
Jeg hadde første tur med nytt utstyr i dag:
gjennom skogen til Mjåvann, ned til E-39, langs vei til Kartheia og hjem igjen.
Tungt og lite energi idag, men det ble 13,5 km på 1.28, dvs 6.50 pr km.
Jakka og cap gjorde jobben ihvertfall.

3 kommentarer:

Grendstad sa...

Tror du glatt hadde fått jobb som vakt på Ålesunds hjemmekamper med den bekledninga der.

Bra med litt solid tøy.

Bra løpt. Tempoet går jo litt ned når temperaturen gjør det stort sett, er det ikke sånn, så det var ei veldig bra økt.

Hilde Fantomine sa...

Grattis m nytt tøy.. det var karslig:-).. tror jeg må sjekke ut den nettsida..Jeg er dårlig kledd for utetrening på høst/vinter. Har vel noe med at jeg ikke har trent på ute på høst/vinter før i livet..:-)

Bra løpt..i det nye tøyet:-)

DE sa...

Bra løpetøy dette, hvor du iallfall blir sett. I likhet med Fantomine bør vel også jeg sjekke ut dette nettstedet for å skaffe meg litt vintertreningstøy.

Solid løpeøkt også forresten.