mandag 5. oktober 2009

Mandagsklatringa fortsetter også

Hilde og DE følger opp mandagsklatretradisjonen og tok turen til Samsen. Der møtte vi ingen ringere enn Johanne. Lenge siden vi har sett noe til den vaktpiken.

Som nevnt fra tidligere innlegg er Fantomine nå kommet i klatresiget for alvor. Det var først oppvarming på vegg 14 og 7. Dagens store test var vegg 5. DE var utspekulert og sa at med mye øving ville hun først klare denne vanskelige veggen en gang rett før jul. Fantomine tok agnet og gav seg ikke før hun kom til topps :) Bra gjort! Avsluttet i vegg 3 som nå går lekende lett.

DE oppvarmet med litt forskjellig snacks på vegg 7, før han klatret rosa og deretter orange på vegg 5.

Mere rakk vi ikke. Kort og meget fin økt.

3 kommentarer:

Hilde Fantomine sa...

Det er veldig gøy å klatre for tida.Får et kick når jeg får det til.. og jeg nyter bare at jeg får fremgang for hver gang. Jeg vet jeg kommer til å stagnere etterhvert. Sånn er det jo med det meste.
Det svei godt på fingertuppene når jeg dusjet i stad, så det er sikkert et bra tegn. Man får temmelig usexy fingre og negler etterhvert. Øynene svir også litt..etter den ekstreme kalkskya jeg konstant befinner meg i.. Men hørte rykter om at Svein er verre hehe...
Det er ufattelig inspirerende å se den smidige Vestbakken mestre de fleste tak hvor hen han går.. Han er DD's spiderman:-)

Grendstad sa...

Jepp, jepp, det høres ut som om Fantomine har talent for dette her. Framgangen kommer nok til å fortsette i overskuelig framtid vil jeg tro.

Hvis Dag Eivind er DDs spiderman, så tror jeg nesten du får kjøpe ei drakt til han. Da skulle jeg også skrevet under på det. he-he.

Sees i veggene når anledningen byr seg.

ØY! sa...

veldig bra at du er kommet skikkelig i gang med klatringen Hilde.Bra for DE også-
De to andre han klatret med før har visst sviktet fullstendig....

Jeg er plutslig tilbake i en sky av kalk!