tirsdag 20. oktober 2009

Spinnings

Når når mørket faller på passer det seg å få litt ut av støttemedlemsskapet på Spicheren. Full av optimisme meldte jeg meg derfor på spinning i aften. Valgte ei økt av den rolige sorten på 30 min.

Deltakerne var stort sett av den kvinnelige sorten, så jeg gjemte meg bort bak i hjørnet. Økta gikk veldig greit den, nesten litt for greit ettersom jeg til en forandring ikke ble dryppende svett.

Synes det er en fin måte å trene på og grei variasjon i forhold til det andre jeg driver med. Regner derfor med at det blir flere økter i løpet av vinteren.

1 kommentar:

Grendstad sa...

Ja, men hva gjør du når våren kommer, og alle drar fram de fete fine syklene sine? :-)

Merker meg at du nå har turbotendenser på treninger, med alle disse småøktene på Spicheren. Bra trimma. Den er grei :-)