søndag 16. mai 2010

Opptrening mot Ogge Triathlon - bare 5 uker igjen!!!!!!!

Så brått at Ogge Triathlon skal være 20. juni. Det hjelper på motivasjonen en søndags morra.

Sykla først rundt Ytre Randesund
Lengde 39,06 km - Tid 1.27.58 - Snittfart 26,65 km/t - Maxfart 62,26

Så løp jeg rundt Bervann-Krossen og hjem. Gikk i noen motbakker i starten, og noen småkneiker, men løp stort sett, og heile veien fra Berneaise og hjem. Stiv i beina, men ikke avskrekkende. Økt tempo og spurt siste kilometeren.

Må nok få noen mil på sykkelsetet før 20. Tror jeg prioriterer det, og litt svømmetrening. Løping blir det uansett med karusellen.

Og stiller resten av Diggidanga lag eller? Vestbakken er allerede i gang med svømmetreninga ser jeg. Og Svein har jo løpt siden i fjor.


4 kommentarer:

Hilde Fantomine sa...

Ligger han fyren der i vannet enda, eller har de fått han opp? Litt ekkelt å tenke på det når man svømmer rundt i det grumset.

Jeg stiller gjerne med ny-bakte cookies... i år som i fjor...:-)

ØY! sa...

ja,hvorfor ikke?

DE sa...

Ogge er jo alltids gøy, og vi bør jo prøve å rette opp misæren fra i fjor. Men eneste etappen jeg kan ta er evt. løpinga. Så dersom vi har en svømmer og en sykler så er jeg (sannsynligvis) klar.

Grendstad sa...

men Vestbakken, du svømmer jo som en fisk? - sikkert varmere i år, traff ei her om dagen, som mente at de hadde målt 12,5 grader i fjor, det blir sikkert 13-14 i år, og reine syden