tirsdag 4. mai 2010

Morraløpetur

Jeg sover litt lite for tida, noe som kommer av at jeg våkner tidlig uansett, og alt kommer sikkert av at jobben på Rosegården krever sitt ei stund nå, og det er litt av hvert å bryne seg på, og som kverner i hauet om en vil eller ikke. Jobbintervju til uka. Avgjørelse om ansettelse 31. mai. I morres våkna jeg etter bare 3,5 timers søvn.

Heldigvis klarte jeg å komme meg opp og ut på en løpetur. Sol og fint. Opp til Ravneheia med utsikt og perspektiver, så innover heia, sneia Bervann sør, opp til Hellerstønuten, en fantastisk stund med blå himmel, friskeste luft og et herlig rundskue, Der sto jeg og mediterte og nøyt livet i sin allminnelighet, før jeg løp hjemover, tidvis i et imponerende bra tempo om jeg skal si det sjøl, og hjemme igjen etter 50 minutter

Hva skal man med søvn, når det er blå himmel og vår i byskauen?

3 kommentarer:

Hilde Fantomine sa...

Du kan jo sove til vinteren...nå er det bare å nyte det fine været..
utrolig bra løpetur!

Lykke til på intervju...æ har tro på at dette går bra!

ØY! sa...

ja, når du ikke får sove allikevel, så er det jo like greit å bruke tiden til fornuftig trening.
bra tur på kvisten, med vakre inntrykk å ta med seg til byen igjen.
når det er sagt, så er det veldig viktig å få nok søvn, for å få mest mulig igjen for treninga.
men for for tiden kan du jo ikke velge.
Håper ting faller på plass etterhvert og normaliserer seg.

DE sa...

Slike stunder er ubetalelige. Fortsett sånn så kommer nok søvnen av seg selv.