tirsdag 11. mai 2010

Frisk sprut

En rørlegger fra kommunen hadde noe på gang med fontena i Ravnedalen i dag morres. Han lå halvveis neri en kum der og holdt på.

Ellers hadde jeg en halvtime med litt lette intervaller/gågging etter gefühlen, teknisk trening med tempo og bakkeløping både oppover og nedover i området rundt Bånetjønn. Satt også på en benk der og tøyde litt i solvarmen. En hjemmeværende Sofie gjorde at det ikke ble den planlagte langturen på heia.





Ellers koster fiskeboller på Rema 1000 Lund bare 5 kroner for tida.

4 kommentarer:

ØY! sa...

er ikke så glad i fiskeboller, men når det først skal være det, så er jo boller fra Sunnmøre et selvfølgelig valg

Grendstad sa...

jeg er heller ikke så glad i fiskeboller, men når prisen kommer ned i 5 kroner boksen, ja, da slår jeg til - skal på grovbrødskiva i dag, (middag på Rosegården)

Hilde Fantomine sa...

5 kr var en kul pris... jeg liker fiskekaker i varmdisken på mega..

Ellers lurer jeg på om Øy virkelig var med på holmenkollenstafetten?..for det mangler et blogginnlegg...??

ellers var det jo en fin økt på O.G

DE sa...

Du holder deg rundt båne for tiden. Antar at løypene må være bra da.

Fiskeboller ligger temmelig langt nede på rangstien for min del. Plasserer seg hårfint over bøffelruke og kokt gresshoppe.