mandag 14. juni 2010

Asfalt-cowboy

Løp fra Sukkevann Idrettsanlegg, langs sykkel- og gangsti og hjem i ettermiddag. Anledningen var at Kristoffer hadde bortekamp mot RIL.
Sikkert ikke lurt i forhold til øvelsene i morgen på stadion, men det får gå som det går.
En grei tur som jeg anslår til rundt 12 kilometer, brukte 70 min på det. Hadde et velfortjent sjokomelk-stopp på Statoil på vesterveien.
Kan nevne at også Grendstadens niese spilte kamp i ettermiddag, vekslet noen ord med hans engasjerte søster.

4 kommentarer:

DE sa...

Dette må jo være glitrende trening i forhold til årets utgave av Oslo Maraton.

Ellers er det bare å glede seg til i morra. Den flygende kanin skal for første gang prøve seg med ordentlig spyd. Det er bare å søke dekning.

DE sa...

Lurer på om det er slutt på Sveins Gymbok? Lenge siden den er oppdatert iallefall.

Hilde Fantomine sa...

Sjokomelk-stopp slår aldri feil:-)
Da kommer du opp kneikene opp mot Bossen...

Blir stas i dag.. jeg tar med den vesle

ØY! sa...

jeg tar med vesla jeg og.