torsdag 3. juni 2010

Sommerskogsløpet 2010

I strålende sommervær, gikk årets peneste løp av stabelen.
Øy! hadde en fin tur, som endte etter 1.46.Mye mer behagelig enn i fjor, selv om det røyner på mot slutten.Klarte imidlertid å sette inn en langspurt siste 500m.
Kjempefin lang treningstur.

Fantomine og DE valgte 8 km-løypa. Det er jo en utrolig flott trasè som egentlig burde vært løpt oftere for vår del. Ellers var det første gang Fantomine stiller til start i et så langt løp. Fokuset var å fullføre. Tempoet på flatene og nedoverbakkene var derfor rolig og jevnt. I oppoverbakkene ble det som regel rask gange. Det hele gikk egentlig riktig så fint, og i likhet med Øy! tok vi ut de siste kreftene i langspurten ned mot Kjerrane. Veldig godt fornøyd var vi, og gleder oss allerede til neste års løp.

Rett etterpå bar det ned til byen og visning på leiligheten min i kongensgt. Den skal nå leies ut. En akutell leietaker er jeg temmelig overbevist om at Øy! drar kjensel på. Her snakker vi ung, blond og kvinnelig turnuslege fra Sør-Sverige. Ringer det noe bjeller?

7 kommentarer:

DE sa...

Ser av resultatlista at diggidangas mann knuste rosen denne gangen. Tydelig at Øy! holder soleklart bedre på såpass lange distanser. Gratulerer!

ØY! sa...

ha-ha!!
ho har ihvertfall ringt i bjellene mine!
morsom kommentar.

Hilde Fantomine sa...

Jeg holder på å daue... er så glad vestbakken sa ho var din lege etter ho var gått...
Tenk hvor kult hvis vi hadde valgt ho... da kan du gå ned å fikse litt på ting... hvis du skulle ombestemme deg... hehe

ØY! sa...

ho hadde jo fin dialekt også.

ØY! sa...

når det gjelder løpet i går, kan man vel enkelt si at øystein ikke hadde dagen,mens jeg hadde det.
4 min bedre enn i fjor er ok, bare 6 min bak tiden min i Mandal i fjor.

ØY! sa...

tøft gjort å stille på en distanse man ikke har prøvd før.
heder og ære til dere begge for vakkert gjennomført løp!

Grendstad sa...

godt løpt!!

bjelleklang, bjelleklang, over skog og hei

Løpet kræsja med jobb og tur mot Oslo (årsmøte i norsk teaterråd)