lørdag 27. november 2010

Livets trivialiteter for livets triathleter


Det er godt å få løpt gjennom blå langløype (15 km fra Grim) i byskauen av og til, for å få bekrefta at formen er ok. Det tok ca 100 minutter i dag, passelig tempo i kulda og med glatte partier. Hadde varma opp med 25 minutters løping på tirsdagen.

Mens jeg løp tenkte jeg en del på den nye leieleiligheten min i Skippergata 83. Den er ekstremt liten 50m2, men billigere og varmere enn Grim. Ser fram til å flytte inn der om ei uke eller to, og der blir det ingen frosne rør, som det over i bakkene ned mot Kulturbeitet/Bånetjønn. Ellers bart og fint, og veldig bra løpevær når en er godt kledd.

3 kommentarer:

Hilde Fantomine sa...

Gratulerer med ny adresse, og gratulerer med vel gjennomført blåløype. Supert å kunne løpe i dette været. Det er jo så kældt...

Vittig bilde med det frosne røret..

Ellers hyggelig at ting skjer på bloggen...er jo temmelig daut for tida..

DE sa...

Beste overskrift på lenge :) Dette virket som en veldig artig tur. Jeg fikk også lyst til å dra ut i skauen og se på alle mulige slags rare ting. Værvarslene sier snø snart så jeg håper på skiføre om ikke alt for lenge.

Jeg må også få gratulere med ny adresse. 50 kvaderat går nok helt fint. Er akkurat den størrelsen jeg hadde i nesten 11 år, riktignok uten unger. Ellers er du jo kjent med å bo i byen så dette blir nok veldig bra.

ØY! sa...

blir nok bra å flytte til varmere og billigere strøk.
gi beskjed hvis du trenger flyttehjelp av et eller annet slag.

klassisk tur av godt Grendis-merke i bymarka.tar ikke mye feil hvis jeg sier at videoen er filmet ved stemmen på Stormyrvann, den som hindrer vannet å smelte sammen med Bjortjønn.
har fisket mye i området.

bra tur i pent terreng!