søndag 28. november 2010

Forskjellig

Denne uka har også bestått av mer trening enn blogging.Her kommer en  oversikt over hendelsene sist uke.

Søndag: Familiesvømming på Spicheren
Tirsdag: Løpetrening med gutter 11-år Våg, 45 min med guttene, 30 min på egen hånd etterpå.
Onsdag: Spicheren, 45 min på mølla, 30 minutt styrke, 15 min svømming.
Torsdagens intervalløkt med jobben ble avlyst pga kulda.
Fredag: Spicheren , 15 min på mølla, 45 min styrke
Lørdag: 7 km i Vågsbygd-skogen
Søndag : 9 km langs veien mot Spicheren, familiesvømming direkte etterpå.

Bildet under er fra Vågsbygd i dag morges klokka 9.









 


3 kommentarer:

Grendstad sa...

skal si du holder på!!!!!!!!!!! Følger opp Per Knut Ålands gamle ord: En dag uten trening er en dag uten mening. Imponerende.

Hilde Fantomine sa...

Jøss så du er aktiv...hehe... æ bare tulla... Det var godt å lese.. Er nok med at vi ikke får gjort noe for tida..temmelig ille hvis det gjaldt deg også..
Livet består mye av årsmøter, hobbykvelder, barnebursdager, voksenbursdager og heldigvis en yoga i ny og ne...

Super bra løping på deg, det er godt å lese at skaden din nesten er ferdig leget...:-)

DE sa...

Utrolig flott bilde! Bra du stopper opp og tar slike av og til.

Her var det mange gode aktiviteter som strengt tatt fortjener egne blogginnlegg. Men skjønner at tiden ikke alltid strekker til.

Håper på noen fellesøkter på spicheren etterhvert.