søndag 30. januar 2011

Langs Otra på begge sider

Jeg har kommet over en svensk! nettside som er en slags blanding av treningsdagbok og Facebook.
Er ikke så glad i "fjesboka" men med denne vinklinga ble det veldig fristende for meg å henge meg på.
Dette blir selvsagt bare et supplement til Diggidanga-bloggen.
Jeg har lagt inn aktivitetene for januar, tror ikke jeg gidder å gå lenger tilbake.
Selvsagt har jeg lagt link til bloggen vår under min profil, så kanskje vi får noen treff fra Sverige etterhvert.
Det er forresten mange norske som har slengt seg med, siden det ikke fins tilsvarende side på norsk.

Så en video fra dagens første aktivitet:

Link til "svenskesiden"
jogg.se - löpning, träningsdagbok för löpare, löpardagbok, jogging, forum mm

2 kommentarer:

DE sa...

Dette var jo en spennede side! Var inne og kikka litt. Ser ut som du relativt enkelt kan få oversikt over treningsøktene dine. Blir et bra supplement til bloggen.

Også bra bilde med Tibetdrakt, og når det i tillegg ligger inne en link til bloggen så regner jeg med det blir noen treff fra Sverige etterhvert :)

Ellers nok en fin tur med kreativt trasévalg. Gøy med slike filmer, så fortsett med det.

DE sa...

Du burde forresten legge inn en link under Diggidangasider i menyen til høyre. Så blir det enklere å følge med.