lørdag 1. januar 2011

Nyttårsløpet 2010


Endelig klart for årets siste anstrengelse med nummer på brystet.
Emma var først ut i barneløpet, og ble belønnet med diplom, en liten lekesak og den sedvanlige godteposen.
For anledningen stillte mamma som "hoffotograf" og stolte besteforeldre som heiagjeng.
Når de minste var ferdig med sin runde, var det klart for 3-kilometeren(ca) langs vei og sykkel/gangsti.
Føret var ikke det beste, med løs og melet snø i deler av løypa. Likefullt ga både far og sønn gass fra start til mål.
Tror begge fikk ut det meste av dagens tilgjengelige energi. Dog var det junior som stod for den beste prestasjonen med en forbedring av tiden på rundt 15 sekund.Gamlefar brukte ca. 30 sekund mer enn i fjor.Dermed ble differansen rundt 1.30, helt uoffisielt.










4 kommentarer:

DE sa...

Flott reportasje om årets aller siste løpehappening! Takk til Linn for film og bilder også.

Det hørtes ut som et meget utfordrende føre å løpe på. Ikke lett å få opp tempoet under slike forhold. Kristoffer imponerer mer og mer, men det er jo bare å konstatere at han far fremdeles holder unna.

Synd det ble forfall for min del denne gangen, men jeg kommer tilbake.

DE sa...

Ser forresten du har fått opp en teller også. Meget kult!

Regner med det er antall treff siden mai dette her?

Grendstad sa...

god innsats av Weaver-Bjørnøys! Jeg har fått så liten leilighet nå at nå har jeg iallefall ikke plass til terreng-premier.

Når løper Kristoffer forbi gamlefar mon tro? Jeg tipper i 2014.

Hilde Fantomine sa...

Jeg tipper det blir gravøl den dagen Kris løper forbi gamlefar... hehe...

Utrolig kult m film og bilder..Emma ser ut som et rosa sukkertøy.. godt innpakka..:-)

Bra løpt..