lørdag 15. januar 2011

Vinterkarusellen 2.løp, Kristiansand


Hele 24 personer fordelt på 2 distanser i årets 2. løp i vinterkarusellen.
Ekstra hyggelig at hele 4 fra Diggidanga stillte til start:
Kristoffer,Hilde og Dag E. på 3 km, og Øy! på 10 km.

De nygifte er fortsatt i giftemodus, og valgte å løpe på "fullført"
Vi regner med at de kommer sterkere tilbake ved senere anledninger.

Kristoffer fulgte opp den fine prestasjonen på nyttårsløpet, med nok et solid løp.
Han cruiset inn såvidt under 15 min. på glatte sko og generelt vanskelig føre.

Faderen slet seg gjennom 7.5 runde med brodder på beina, selv om den ene gikk i oppløsning underveis.Det ble mye løping alene, bortsett ifra de gangene jeg ble tatt igjen av hvasse Kif-løpere, og noen som jeg tok igjen.

På forhånd sa jeg at under 50 var målet, og det klarte jeg med grei margin.
Så da må jeg si meg fornøyd med løpet.

Vestbakkene og Kristoffer oppmuntret og heiet på meg underveis, det hjelper virkelig! Takk for det.


Hvem skulle tro at karen til høyre kan løpe mila på 48,07?!

8 kommentarer:

DE sa...

Herrrlig å komme igang med årets første løp. Vinterkarusellen er like gøy som alltid.

Var glad jeg hadde lave ambisjoner denne gangen, men senere i karusellen blir det nok bedre tempo håper jeg.

Svein løp jo kanonbra, særlig sisterunden var solid. Det er gøy med løypa i Kristiansand for det møter vi løperne mange ganger, så da er det gode muligheter for heiing.

Ellers ser jeg at den samme Svein har passert hele 400 noteringer i treningsdagboka. Gratulerer på etterskudd!

Grendstad sa...

skikkelig bra tid av Svein, imponerande på det føret der, ellers bra levert med oppmøte og alt

ØY! sa...

godt vinterkarusell-føre av beste sort.
gøy å være i gang igjen.
synd ikke Grendis var med,det var føre for en elg som han...
Har du planer om å være med senere eller?

Grendstad sa...

ja, jeg har tenkt på å være med - tenkte faktisk å løpe forrige lørdag, men da kom det en bryllupsfest i veien he-he, synd ikke vi kunne løpt først, og festa etterpå, nå sist hadde jeg barna, og det har vært mye styr i det siste med fram og tilbake og sykdom, så det var ikke tida for å dra de med - men jeg følger med, og ting er mye lettere fra en lettholdt leilighet i skippergata - jeg har lyst til å være med

ØY! sa...

så bra at du tenker å være med.
til lørdag er det i Mandal,kanskje vi kan samkjøre transporten, evt med Vestbakkene også?

Hilde Fantomine sa...

kanskje Emma og Amalie kan leke når det er Mandal løp?

ØY! sa...

absolutt en mulighet det ja.

DE sa...

Dette ser ut til å bli en meget bra løsning. Hele 4 stykk som reiser til Mandal :) Det er bare å glede seg til helga.

Foreløpig værvarsel ser egentlig nokså bra ut. Kanskje skuffende for noen, men vi får ta det vi får.