søndag 6. mars 2011

Forsinket innlegg

Hadde en raskere (enn vanlig) tur på fredagskvelden. Det har ikke blitt så mange kilometer denne uka, men denne økta var av den bedre sorten. Noen kaller sånne kvalitetsøkter , men jeg velger å kalle det for nøkkeløkter.
Kroppen var i bra slag, og jeg klarte å holde tilnærmet det tempoet som er målet i København.
For å klare distansen på under 3.30, må snittfarten være 4.59.
Nå løp jeg bare i 52 min, men i atskillig mer kupert løype enn standard maratontrase, og hadde dessuten mer å gå på, selv om det var hardt nok.
Neste uke er planen flere kilometer, og forhåpentligvis en intervalløkt.


SDT2011-03-04Samsen-Idda-Tinnheia-Kartheia-hjem (i)10,50 km0:52:485:02 min/km

2 kommentarer:

Grendstad sa...

under 3.30?? jøss - inspirerende å se en mann sette perser eller hva en skal kalle det når han sakte nærmer seg 50 - imponerende

ØY! sa...

sakte nærmer seg 50?, syns det går i hundre!