torsdag 3. mars 2011

Til tunnelen og tilbake

11 km løping onsdag kveld, med ull på kroppen. Løp hjemmefra og mot Flekkerøya, men valgte å snu ved synet av tunnelen. Det ble altså en ut -og inn-tur. Med unntak av partiet fra Åsane og ned til Idrettsplassen var det  bart på gangstien.
Det har jo blitt mange kilometer på asfalt i vinter, og det ser ut som jeg må belage meg på flere siden snøen ligger dyp i skogen.
Minuset er jo at det kan bli kjedelig å løpe langs vei, men fordelen er at jeg venner kroppen til hardt underlag.
Dermed skulle jeg være relativt godt rustet til underlaget som møter oss  i København senere i vår.
Merkelig nok, og heldigvis, har jeg holdt meg skadefri og nesten helt uten "vondter" i kroppen.


DST2011-03-02Tur -retur Kroodden (i)11,03 km1:01:135:33 min/km

2 kommentarer:

Grendstad sa...

Ja, du trener jo som en monsterløper, skulle ikke forundra meg om du hadde løpt tunnellen fram og tilbake - du løper godt - ja, du har fått grundig asfalttrening i vinter

DE sa...

Utrolig deilig å ikke ha belastningsskader. Måten du har trent deg opp på i mange år har nok bidradd her. All styrketreningen gir også utslag.

Har vært gøy å følge med i utviklingen de siste par åra. Og gleder meg til fortsettelsen.