onsdag 18. januar 2012

Det løpes


Ja, nå har jeg kommet opp i Øy-klassen i blogging, dvs at jeg ikke rapporterer hverdagsløpene, men min ukerytme er for tida sånn: Løping en times tid på tirsdag, mens Tuva trener fotball på Lund. En gåggetur i skogen på torsdager med madammen, så et lengre løp i helga. En grei rytme. Byggverket på bildet er noe Sofie lagde på kulturskolen, og som jeg ønska meg til jul, og som jeg fikk. Et utrolig bra resultat av hosses tid på kutlurskolen, og et konkret bevis på at en får mye bra resultater av innsats på fritida.

3 kommentarer:

Hilde Fantomine sa...

Utrolig kreativ datter. Skjønner godt at du ønsket deg den til jul:). Jeg fikk grint meg til ei skjærefjøl fra sløyden:)

Veldig bra trent. Du er flink til å få ting til innimellom aktiviteter:). Da blir det trening med god samvittighet:)

DE sa...

Gratulerer med oppjusteringen, men håper likevel du fortsetter med gode blogginnlegg. Vi må jo ha noe å lese på.

Ser ellers ut til at du får bra løpetreningsmengde, både i konkurranser, på egenhånd og med madammen.

Og bra kunst. Grendstadene oser av kreativitet.

ØY! sa...

Det kan også være litt av et kunststykke å få tid til alle aktivitetene som en familie skal i løpet av en hektisk uke.
Tydelig at dere alle løser oppgavene på utmerket måte.