torsdag 12. januar 2012

Yoga

Jeg har begynt på et yoga kurs i byen. Hatha Asana yoga for gravide blir det vist kalt på folkemunne. Det var 6 små-lubne damer som lå på hver sin matte og bøyde og tøyde sine smekre kropper.
Dette er et kurs som går hver onsdag frem til 22 februar. Tenker at bambina er såpass stor da, så strekk og bøy i ulike stillinger vil nok være noe slitsomt..men vet jo aldri..kan være jeg blir den første i DD som tar spagaten:)

Jeg kommer nok ikke til å blogge hver gang. Kun hvis det skjer noe hysterisk som for eks hvis jeg slepper en høy fis eller om noen føder.

3 kommentarer:

DE sa...

Yoga er tingen for ho mor og gjør sikkert godt for mageboeren også :) Det er en fantastisk aktivitet som jeg ikke skjønner hvorfor jeg har slutta med.

Gleder meg til å følge utviklinga her.

Grendstad sa...

høres lovende ut, det blir sikkert en myk og elegant fødsel

ØY! sa...

og jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke har begynt med det.

syns det er ganske hysterisk bra gjort å slepe med seg ungen på yoga før den har sett dagens lys...