torsdag 10. mai 2012

6.karuselløp, +BankLøpet, 10.mai

Kristoffer:
Jeg bestemte meg for Milslukeren idag bare for å få en skikkelig økt. Ikke helt pigg i beina men løypa var ikke så tung som jeg hadde trodd. Den første kilometeren var skikkelig pyton, men etter det gikk det stort sett greit. Det gikk greit på førsterunden med nok krefter til å komme opp "pytonbakken". Jeg syntes vi holdt et temmelig større tempo på andre runde enn på første. Det var egentlig en veldig gøy løype, men forholdene var jo ikke de beste da. Det var gjørmete stort sett alle plassene inne i terrenget, men Terrengkarusellens arrangører gjøre en god jobb med å legge ut fliser. Holdt på å tryne et par plasser, men kom jo gjennom greit. [: Det gøyeste var vel når pappa sa "Vi tar han der i blå" på slutten og vi slo han skikkelig på spurten, var veldig fornøyd med den. Så dette var et bra terrengløp. (:

Øy!:

Hyggelig å løpe sammen med Kristoffer på Milslukeren. Jeg hadde løpt intervall dagen før så da passer det å være hare for junior.Riktig så fin tur ble det. Neste løp med startnummer på kassa, er det tradisjonsrike Skau-Skau-løpet. Kan røpe at det er flere fra denne husstanden som planlegger å delta der. Følg med, følg med.
Før den tid er det langtur på søndag, det kan også bli gøy.

2 kommentarer:

Grendstad sa...

Bra løpt, og godt at unge løpere også kan sluke mil - sterke spurter et et av Diggidangas varmerker, og her var det altså Faderen, sønnen og den heldige spurt

DE sa...

Veldig artig lesning! Lykken er å vinne en spurt :)

Gøy at Kristoffer bare blir bedre og bedre. Kanskje på tide med egen treningsdagbok snart.

Jeg måtte stå over denne gangen. Tviler litt på om det blir noe skauskau for min del, men blir spennende å se hvor mange prosent av øy/weaverfamilien som stiller.