tirsdag 1. mai 2012

Tusentrappeløpet - to sølv og en bronse

Gjett hvilken humorbuddhistisk multisportsklubb denne dama er med i?

Olav
En strålende dag for Diggidanga, tross at store deler av stallen var ute i foreldrepermisjon. Først ut var Mirsada fem minutter før kl 18. Hun ville ha forsprang på oss andre, og dette var hennes første løp aleine i ei terrengløype, uten kjentmann. Fint driv oppover. Så jeg 18.07.20. Så Svein 18.09.20.

Da jeg kom i mål satt Mirsada og slappet av i en stol. Hun hadde gjennomført et kanonløp, på 22.44, uoffisielt. På resultatlista slår hun mange damer, og blir nr. 2 (av 3) i sin klasse. Hvor skal dette ende for Balkanekspressen? Tror dama har talent for dette.

Strålende fornøyd med mitt eget løp, sliten undeveis, men tok meg raskt inn igjen, og klarte å lange godt ut i bakkene nedover mot mål. Gågging i heia er god trening for denne type løp. Resultatlista kom akkurat på nett, og jeg fikk kanontida 16.28. Satt og venta på Øy etter målpassering, og trodde det gikk et minutt eller litt mer, men det gikk litt mer, og tida mi er bare 18 sekunder bak storløperen Øy... jøss... dette lukter toppform lang vei, akkurat som følelse jeg hadde rett etter løpet. Øy ble nr. 2 og jeg nr. 3 i vår klasse, av de få som løper på tid, men gøy likevel. Takk til Øy for at han trener godt, løper foran og viser vei.

Resultater Tusentrappeløpet

5 kommentarer:

ØY! sa...

dere er i nok i særklasse dagens beste par!
veldig bra av dere begge to.

jeg gjorde det bedre i fjor, det stemmer med min subjektive opplevelse underveis.Grisetungt!!!

ØY! sa...

i 2010 hadde Olav 17.51,i år 16.28, det er en forbedring det smaker ugle av!

Grendstad sa...

det smaker tårnugle lang vei - for ikke å si stekt hubro - ser at Rosen hadde 15 minutter i fjor, imponerende, så da er det jo alltid noe å strekke seg etter. - likte også resultatlista bedre da, at alle var i samme klasse

Hilde Fantomine sa...

Ufattelig kult! Grattis til Mirzada! Husker selv 1000 trappene med D.E som en koselig opplevelse for noen år siden. Vi var på 2 date, og jeg hadde et håp om litt kos på toppen, men D.E var kun opptatt av utsikten.. Hehe

Resten av DD gjør det jo som vanlig veldig bra. Det hjelper jo å være såpass jevne at dere kan konkurrere m hverandre.

Håper Marte fortsetter med å være snill, for da for ho sin debut i karusellen på torsdag, kun 8 dager gammel.. Som tilskuer altså.

DE sa...

Her var det masse idrettsglede! Nettopp hva Diggidanga handler om. Utrolig gøy å lese.

Gratulerer til alle tre for en meget bra gjennomføring. Var litt rart å stå over dette løpet, men man kan ikke få med seg alt i livet.