mandag 14. mai 2012

Fylkesgrensa endelig heilt oppgått

Ja, litt diverse å melde. Har vært hos fotspesialist, og skal få spesialsåle, og ellers litt trening og behandling, sånn at helen og noe under tærne i Aust-Agder-foten blir bra. Det har liksom ikke vært heilt bra nedi der, men nå blir det vel en orden på det. Har ikke løpt så mye i det siste pga dette, bare litt gågging, og så var jeg på en veldig bra tur på fylkesgrensa i går oppe med Setesdalsbanen. Et herlig område. Gikk ene veien i tømmerrenna, og litt langs Setesdalsbanen og over et gammelt demningsanlegg. Åsmund var opptatt, så gikk aleine. Tilbake fulgte jeg grensa langs elva, siden den går midt i Otra der. En fantastisk tur. Bare bilder på fb foreløpig. (Litt problemer med ene pc og bilder) Når jeg endelig fikk tatt den turen, så kan jeg betrakte grensa som fullstendig oppgått og oppadla. Endelig... :) Nå kan jeg konsentrer meg enda mer om å bearbeide materiale. Tok sin tid dette.

2 kommentarer:

DE sa...

Da er det virkelig på sin plass å gratulere med gjennomføringen! At ting tar tid gjør det ikke mindre imponerende. Tvert imot. Du har virkelig hatt stayerevne til tusen! Nok en gang: Gratulerer!

Regner med det var gamle Kringsjå kraftstasjon du vandret forbi. Dette var i sin tid første kraftverk til det som senere ble til KEV. Mye historie knyttet til denne plassen, men nøyer meg med å si at kraftverket ble nedlagt da Steinsfoss ble bygd.

Ellers fint bilde, og spennende med spesialsåler. Får håpe det løser problemene i beina.

ØY! sa...

endelig ja, det har virkelig vært en langdistanse både i tid og faktisk distanse.
Desto mer imponerende at du klarer å fullføre et slikt ambisiøst prosjekt, all respekt!
takk for at jeg har fått være med på små deler av prosjektet.

håper du får orden på dine trofaste undersåtter, de har jaggu vært med på mye de senere åra.