tirsdag 11. september 2012

En Diggidanga i treningsdress blant politikere i dress

Tja, skulle i møte om et oppdrag på Kvålity hotell, Sørlandsparken, og bilen var ikke heilt i form, så hvorfor ikke sykle? Tja, kanskje fordi det var et møte med politikere og fintfolk... Så satt jeg da der med mere fornemt kledde folk, fylkesordføreren i Aust-Agder, regiondirektøren i KS Agder, lederen i KS Agder (og samtidig ordfører i Lillesand), nestlederen i KS Agder, en profesjonell klassisk sanger, en velkledd dame med en eller annen stilling, alle rimelig pent kledd, og så meg da, sånn halvsvett i treningsdress. Jeg er Diggidanga sa jeg. Jeg er sprekere enn dere. Jeg synes dere alle ser litt småfeite ut.

Vel jeg sa ikke de tre siste setningene, men de kunne jo vært morsomme å si. Fint å sykle 25 km tilogfra et møte, og sitte i treningsdress, og det går an, så lenge de fleste i forsamlinga hadde sett meg i findress også.

3 kommentarer:

DE sa...

Hehe! Nesten så jeg stiller med treningstøy på jobb fra nå av :)

Lo godt av de tre setningene du ikke sa, men sikkert tenkte. De hadde garantert hatt godt av å høre det...

ØY! sa...

hvorfor ikke? Brandsdal går jo barbeint i teltlignende plagg.

så fikk du en lagom sykkeltur, din heldiggris!

Hilde Fantomine sa...

Åå det er sånne setninger jeg hadde elsket å si...
Synd det ikke er lov

Greit at du fikk en uforutsett trimmings