søndag 27. februar 2011

Alle tre på Spicheren

Som kjent er det bra tilbud for familier på Spicheren i helgene. Selv om vi går med ulik grad av snevhet her i huset tok vi likevel turen på lørdag.

I første del klatret Amalie og DE, mens Hilde fikk kjørt seg på mølla. Ungen var oppe i veggene mens DE nøyde seg med buldring. Svært lenge siden sist jeg har hatt på klatresko og det gjorde vondt. Ikke overraskende ble det ingen store prestasjoner, men uansett ei grei økt.

Andre del gikk i svømmebassenget. Mye svømming og lek for alle tre, og dessuten en runde i boblebadet. Passe grei mengde med folk, og også noen kjente. Var gode og slite da vi var ferdig.

Da vi kom hjem var det en hyggelig overraskelse på lur. Garasjen var nemlig oversvømt, og jeg stod i vann til anklene. Det ble ei lang økt med å skuffe vannet ut. Nok til at jeg slokna i stua resten av kvelden.

7 kommentarer:

Grendstad sa...

Ikke verst, den garasjetømminga blei vel litt for mye av det gode, - du burde vel egentlig tatt den hjemme først, og så gått på spicheren etterpå.. :)

ja, klatreformen er vel så ymse i diggidangas for tida

ØY! sa...

det er vel ikke særlig marked for garasjesalg med ferdig smeltet snø heller...
dere fikk ihvertfall brukt store deler av tilbudet på Spicheren., det er da noe å ta med seg.

ØY! sa...

du/dere kom meg i forkjøpet med terminlista, bra jobba!
tenkte kanskje vi må fjerne noe gamle element, eks fra 2009.
greit å friske opp siden av og til, eller hur?

DE sa...

Enig at det må ryddes litt på høyresida. Jeg tar jobben.

Ellers mangler det friidrettskarusellen i kalenderen, men det kan vi legge til senere.

ØY! sa...

suverent

Grendstad sa...

ryddes på høyresida ja. Det har jeg som venstrevridd i politikken alltid ment :)

ØY! sa...

det er vel det Adecco prøver på for tiden.