torsdag 3. februar 2011

Tung i beina

I går onsdag hadde jeg trenings-fri, og trodde beina skulle være ok i dag.
Mulig det bare er en mental greie, men på de siste løpeturene og vinterkarusellen også, har jeg brukt støttestrømper/kompresjonsstrømper. Disse går opp til kneet og er ultrasexy!
Uansett syns jeg de er gode å ha på seg, og jeg får en god følelse i leggene når jeg bruker dem.
I dag brukte jeg de ikke, og beina var som bly, spesielt leggene.
Turen i dag startet hjemme, så utover Langenesveien og innover mot renseanlegget ved Rossevann.
Snudde som planlagt etter 5 km. slik at det ble en mil tilsammen.Brukte en time på dette, med ganske mye slit og strev.
Jaggu godt det ikke var vinterkarusell i dag.

3 kommentarer:

Grendstad sa...

det er mange som føler seg tung som bly når de ikke føler seg ultrasexy, godt løpt,

DE sa...

Variert trasevalg som vanlig. Nå fortjener du virkelig en hviledag før vinterkarusellen i morra.

ØY! sa...

ser ut som det kan bli tunge forhold i morgen med en del vind fra vest.
Medvind ene veien og motvind andre.
får prøve å finne en rygg å ligge bak.