søndag 13. februar 2011

Før familiesvømming

DI2011-02-13Hjem-Spicheren (i)10,23 km01:00:415:56 min/km


Som en avslutning på en treningsuke med mange kilometer i beina, la jeg inn en tur til Spicheren søndag formiddag. Tok noen avstikkere for at det skulle bli en mil.Det gikk forholdsvis lett og uanstrengt, til tross for en lei motvind innover Vesterveien.
Da Spicheren åpnet klokka 10, var også resten av familien på plass, og vi kunne jumpe i det våte.
Store og små koste seg  en drøy time i bassenget, som etterhvert ble ganske så fullt.
Trikset/rådet er å være der når de åpner, så er det til å leve med.

Mandag er det treningsfri (fortjent). Tirsdag må jeg finne på noe, vet ikke helt hva ennå.

4 kommentarer:

DE sa...

Du løper og du løper. Allerede 104,6 km denne måneden er jo vannvittig bra! Og nå står Fevik igjen på kalenderen ser jeg.

Ellers en fin kombinasjon med familiebading.

Grendstad sa...

Du er jo blitt den nye Forrest Gump!!! Snart er du blitt den nye Mensen Ernst. Godt løpt!!

Jeg skal gjøre noe mellom 18 og 19 i morra med utgangspunkt fra Lovisenlund skole, gjerne bortover mot Oddernes krk - Bjørndalssletta. Kunne jo tatt en intervall der 1000 x 10 eller hvor mye en rekker. Hvis du ikke finner på noe bedre. Jeg løper uansett.

Grendstad sa...

må trekke forslaget tilbake, jeg har også Sofie i morra, hun er ikke så rå på intervaller (foreløpig?) :)

ØY! sa...

Det var jo synd, det hadde passet fint med Kristoffers trening i Gimlehallen.
Har forståelse (så vidt)for at du må prioritere Sofie fremfor en skranglete gubbe som meg.
En annen gang kanskje...
Det blir noe bevegelse på meg uansett i morra.