mandag 27. august 2012

Bånetjønn rundt og rundt



I dag var det en ny øvelse for gubben og madammen. Starta likt ved Bånetjønn, og begynte å løpe rundt og rundt. Skulle se hvor mange runder madammen klarte før gubben tok henne igjen. Det var skikkelig moro å løpe etter madammen, og moro for madammen å prøve å holde gubben unna. Hadde god oversikt underveis hvordan det lå an. Tungt var det også. Holdt godt karuselltempo. Etter 3 runder hadde gubben nådd igjen madammen. Stillinga blei altså 3-4. Men hvordan blir det neste gang? Madammen har mye å gå på, og da kan det bli mange runder etterhvert. Knallgod og knallgøy økt. Anbefales.

Ellers løpes det titt og ofte og det svømmes fortsatt i sjøen. Sist svømte jeg så langt ut fra spissen av Odderøya, at jeg nesten kom i veien for båttrafikken.Ellers sykles det kortere og lengre turer i nærområdet. Har også padla noen kajakkturer, tilogmed i en dobbeltkajakk med Tuva den ene dagen og Sofie den andre. Madammen og ungene fikk også prøvd seg. Trivelig.

3 kommentarer:

ØY! sa...

morsomt opplegg med forfølgelseløp.
tror faktisk jeg må prøve dette en gang.kunne vært gøy å prøve mot Olav også en gang.

Variert og bra aktivitetsnivå som vanlig fra G/M.

tror jeg skal begynne å kalle dere GM, for enkelhets skyld.

DE sa...

Veldig bra påfunn. Er jo kjempeflott å løpe rundt der, og når man ser hverandre hele tiden så gjør det jo at man pusher litt også :)

Er imponert over aktivitetsnivået. Nå som vi omsider er tilbake i Noreg må jeg jo bare prøve å følge opp.

Grendstad sa...

Ja, tar gjerne et forfølgelsesløp med deg også Øy - men kan jo risikere at jeg klarer å holde deg unna ganske lenge hvis jeg har dagen :)- veldig gøy