tirsdag 7. august 2012

På terskelen

Like før Olav fant meg i går, men jeg klarte nok en gang å snike meg unna. Mens han løp på Grim/Baneheia, løp jeg på Grim/Dalane. Løp sk. terskeløkt som følger: 2 km oppvarming, 2 km på 4.30 fart, 5 km på 4.18 fart, 2 km nedvarming. Pøsende regn omtrent hele tiden. Måtte grave litt i "posen" men gjennomførte såpass at jeg økte farten litt på 2 siste km.

På torsdag var det også like før jeg ble tatt på fersken i bymarka. Så vidt jeg kan forstå var Olav mest innom rødløypa, mens jeg konsekvent holdt meg til den lange blå. Rolig løping, var ute i omtrent 2 timer.

I mellom der hadde jeg på lørdag en intervalltrening på Vidda. Har forresten hatt flere gode intervalløkter i sommer. Alt i alt har det blitt mye mer trening enn det ser ut  her på bloggen.

Ser nå frem mot Sommerløpet og Iveland Tri.





2 kommentarer:

Grendstad sa...

Så det er sånn du holder på? Sniker deg rundt og løper, sprinter og går litt som omhverandre for å riste av deg forfølgere. Den er grei.

Da er du som vanlig i god rute til det meste. Godt trent.

Jeg tenker å melde meg på Iveland tri i sololøp, og håper det blir et Diggidangalag også.

ØY! sa...

joda, det blir nok et Diggidanga-lag.
nesten samme som på Marnar Tri, bare at Svein P. tar Olavs svømmeetappe.

Har ellers slått fra meg Ultrabirken i år, men håper å fullføre den ved en senere anledning.