torsdag 16. august 2012

Endelig online!

Nettverket forsvant da naboen dro hjem, saa vi hadde bare ett par dager med internett. Men naa er jeg tilbake paa Linate for aa hente svigermor, og her hadde de jammen meg en internetterminal.

Her nede ved Gardasjoen er det veldig varmt. Paa dagtid er vi opp mot 35 i skyggen, og i sola toerr jeg ikke tenke paa hvor varmt det er. Mesteparten av treningen foregaar derfor i bassenget, men sykler ogsaa en god del. Sykling er i det hele tatt vannvittig populaert her nede. Det passerer sykler hele tiden og alltid har de fullt utstyr. Mange menn som er mye eldre enn Diggidangas eldre garde, saa dere har ikke noe aa frykte med det foerste...

Jeg sykler til bakeren stort sett hver morgen for aa kjoepe broed. Det blir ca 4 km hver gang. Turen innebaerer en lang bakke som jeg var raskt ute med aa doepe Box Hill. Ellers er det i grunnen noksaa flatt. Det er fullt av smaaveier som egner seg ypperlig til aa sykle paa. Har syklet meg grundig vill ett par ganger, saa da er det greit aa ha gps paa mobilen. Ellers har det blitt ett par joggeturer og noen lange trilleturer med Marte.

Vi nyter livet og er glad vi fremdeles har nesten to uker igjen av turen. Blogger mere med bilder hvis jeg faar sjansen.

2 kommentarer:

Grendstad sa...

mamma mia!!!!!!!!!! come stai, come fai, che bene!!!!! trodde dere var kommet hjem nå, men dere skal altså være 2 uker til?? jøss, det er lang ferie, men vel unt - høres ut som en bra plass, fin brødsykling, symjing og div - kos dere videre, med eller uten dekning... ciao, Dagiovanni Eivindicio Vestbakkoni.....hils madam Hildina og piccolo bambina Marthecca

ØY! sa...

Ehi, molto tempo fa!

Spero che avere un buon tempo nel caldo, si sono entrambi ben fatto quando arrivi a casa.
ben fatto che si può ottenere qualcosa di buono aggiunto allenamenti per le vacanze.
Godetevi il resto della meritata vacanza!

(tar ikke ansvar for ufine ord i oversettelsen...)