torsdag 9. august 2012

Fra indre Vestfold til indre Agder

Akkurat nå var jeg i indre Vestfold, med stedsnavn som Vennerød, Løke, Gjein og Andebu. Sykla drøye to mil i går, i dag sykla jeg drøye 2,5 og løp drøye 20 minutter etterpå. Det gikk ikke så verst.

Når jeg ser navnene på det andre Diggidangalaget til Iveland tri, da må jeg trene på litt ekstra, så jeg rekker å komme i gang med løpinga, før Øy kommer i mål. Nå har jo jeg med flaks kommet foran de to gangene tidligere dette har vært en duell, men i år med det mannskapet tror jeg ikke særlig på det. Da må svømmeren få ei sulten gjedde snikende inn i badebuksa, syklisten pungtere på begge dekk, og ta feil i tre veikryss, og løperen få så såre brystvorter at han bare løper i ring. Men aller mest håper jeg at de vinner lagkonkurransen. De må jo regnes som favoritter. Det må bli en ny stor Diggidangadag.

Ingen kommentarer: