tirsdag 2. september 2008

Debut i Banekarusellen

I regn og vind stilte jeg på stadion for å debutere i banekarusellen. Ikke særlig mange andre som har de samme sære interessene fant jeg ut. Om ikke annet var de såpass begeistret over å ha med en ny mann at jeg fikk stille gratis.

Først tre hopp i lengde:
-Traff planken rimelig godt første gangen og fikk målt 4.17
-Omtrent som første gangen, men fikk nå 4.19
-Det klart beste hoppet, men så var det dessverre dødt.

Så ett forsøk på 100-meter:
-Banen var dypvåt og glatt. Til gjengjeld hadde vi en nokså bra medvind. Presterte å skli så kraftig i starten at jeg holdt på å gå på trynet. Ble da såpass pissed at jeg skikkelig fikk opp dampen. Kom på andre plass i mitt heat med tiden 13.4.

Veldig artig å være med på banekarusellen selv om det var glissent med folk og dårlig vær. Det var god stemning blant deltakerne. I begynnelsen føltes det nesten som om jeg var på idrettsdag på skolen igjen, bare at alle var mye eldre :) Regner med jeg kommer til å fortsette med dette. Registrerte ellers at de beste stilte med piggsko og hadde en stor fordel av det på det sleipe føret. Så jeg får bruke vinteren til å vurdere om jeg skal gjøre en investering.

Resultatlista: http://www.bedriftsidrett.no/VestAgder/files/%7B75857A8A-1A68-4D94-AD2D-035537E8DF15%7D.pdf

2 kommentarer:

ØY! sa...

morsomt.
sære interesser er jammen bra altså.
kjør på !!!

Grendstad sa...

Dette var jo lovende. Så det blir piggsko nå altså? Mye utstyr som skal være i orden.

Hoppene dine virker jo veldig bra. Tror jeg lå et stykke bak det, når jeg hoppa.

Bra prestert og representert.