mandag 15. september 2008

Kjempeøkt på Samsen

I dag stilte Jarl, Evelyn, Arnt, Turid, John, DE + en del andre til mandagsklatring. Johanne var der i begynnelsen, men pga en ukristelig/ubudhistisk tidlig morgenvakt på jobben måtte hun tidlig hjem.

Dagens mesterstykke stod Evelyn for da hun helt uanfektet ledet opp 9er-veggen. Jarl drev også med litt ledtrening. Tror det er lurt å holde ledtreningen ved like gjennom vinteren.

Mesteparten av tiden ble imidlertid brukt på buldring. Løypa som er merket med nr 10 viste seg å bli en særdeles stor utfordring. Vi samarbeidet, diskuterte løsninger og prøvde utallige ganger før det plutselig løsnet. Evelyn, Jarl og DE kom igjennom til stor jubel (ja og så kom John og tok den fram og tilbake på første forsøk..)

Sikkelig bra økt i dag med gode utfordringer. Måtte det fortsette slik :)

4 kommentarer:

Grendstad sa...

Dette hørtes jo veldig bra ut. Lurer på om jeg også skal prøve meg på litt buldring. De 10er-løypa hørtes ut som en passelig utfordring for meg.

ØY! sa...

VELKOMMEN I JENTEGJENGEN

Grendstad sa...

Jeg har jo alltid vært litt feminin.

Nå har jeg imidlertid begynt som hjelpemann for Audun Wea, han leder på Rosegården. Han er mest tømrer. Jobba med å sette ut takstein på et tak i dag. Tungt, men ok med avveklsing. Ser ut som det kan bli litt framover. Bare jeg ikke blir så sliten av det at jeg ikke orker sportslige ting da. Får ikke håpe det.

DE sa...

Jävlar!

Jag är i Stockholm og kan tyver inte delta på terrengåket i afton.

Håpast at ni andra för et bra åk!

Grattis til Olav med nyt job :)