onsdag 24. september 2008

Svømmeklatring

Startet dagens økt med en svømmetur i Stampa. Når været er som i dag er det utrolig flott der oppe. Men vannet er mildt sagt friskt. Glemte klokka hjemme så da benyttet jeg muligheten til å ta ei nye rute. Svømte en runde langs land. Holdt vel på i omlag 20 minutter. Også i dag var det en annen person uti med kun vanlig badetøy. Nokså imponerende.

Etter svømminga satte jeg av gårde på sykkel gjennom baneheia. På min by-cruiser med elendige bremser ble det litt mer spennende enn jeg strengt tatt satte pris på. Men kom helskinnet fram til Samsen.

Kun Vaktevelyn var tilstede, men Malin og co kom etterhvert. Vi klatret høy vegg, lav vegg og buldret. Ei god økt på det jevne ble avsluttet med hengekonkurranse og 10 armhevninger.

3 kommentarer:

Grendstad sa...

En variert fysisk kveld altså. Unngår svømming for tida pga rusk i systemet, men tror jeg skal dukke meg på fredag morra med Åsmund. Litt over 08.00 på bystranda. Velkommen.

DE sa...

Tar sikte på å stille på bystranda i morra. Så får vi se hvordan det går.. hehe

Grendstad sa...

Det går bra. Du blir du så kvikk i blodomløpet at du kommer til å jobbe for 2 før lunsj. Etter lunsj blir det mere døsig. Da må du prøve å få deg en lur. Hvis du har samme etterspill som meg.