tirsdag 9. september 2008

Høstsvømming

Da er høstsesongen definitivt i gang på svømmefronten. Stampa har blitt en god del kaldere de siste dagene, noe jeg merket på både hender og føtter.

Hadde to runder i dag uten stopp. Holdt et rolig tempo hvor eneste målet var å holde det passe jevnt hele veien. Var langt ifra utkjørt da jeg var ferdig, bare god og trøtt. Tror dette er måten å svømme på for min del. Så få jeg heller tenke tempo etter hvert. Tar likevel tiden for å ha historikken i orden, men legger ikke noe vekt på det. Sluttiden ble noe sånt som 26.57.

3 kommentarer:

Grendstad sa...

Høres ut som ei veldig god økt. Rolig svømming, spesielt når det er litt kaldt, er tingen tror jeg. Tida er ikke så nøye når det kommer til stykket. Den er mest for gøy.

ØY! sa...

Blir artig å se hvem som strekker svømmesesongen lengst, DE eller Olav..

Grendstad sa...

Det blir Spenolgruppa. Hver fredag etter humorstevnehelga blir det bading så sant vi er i byen. Spenolgruppa er for øvrig åpen for nye medlemmer