fredag 17. september 2010

16. Karuselløp - Hafnorløpet i Baneheia

DE:
Fremdeles litt smårusk i kroppen, så det var tidlig bestemt at dagens karusell skulle bli rolig. Etter en hyggelig prat med Øy ved bananvogna, dro jeg avgårde. Ble tidlig klart at løypa var "noe" lagt om. Dvs at ingen ting av den gamle løypa var beholdt. Dermed gikk det på kjente grusstier uten de alt for store prøvelsene.

Skulle som sagt ta det med ro, men det er jo ikke alltid like lett. Skjer jo stadig vekk ting som gjør at man må gasse på litt. I første bakke tok jeg f.eks. igjen selveste kinosjefen, så da måtte jeg gi på litt. Senere i løypa, rett før 2. Stampe, kom den godeste kinosjefen igjen. Men denne gangen i solid tempo i motsatt retning, så da måtte jeg også øke litt. Ellers var tempoet på det jevne med rask gang i de hardeste motbakkene.

Glemte å se på klokka, så tida vet ingen. Ikke Buddha engang.

Svein:
Jeg løp til Baneheia, hadde der en avtale med kollegaer. Vi løp rolig gjennom løypa i nokså samlet flokk. Tiden ble 25 blank. En fin og rolig løpetur på nye sko. Bilet hjem.

2 kommentarer:

Hilde Fantomine sa...

æ tykte du var god som løp... jeg blir sikkert høstens snev person... for jeg blir jo aldri frisk igjen...

Gøy å ta igjen folk..dette nevnte du ingenting om i går.. men det er viktig å spare litt på infoen sånn at bloggen blir ekstra spennende å lese:-)

Ser ellers at vinneren av min klasse er ei Elisabeth A kjenner..og vinneren begynte å løpe i fjor..dvs at ho må ha en formidabel formkurve.. Så det er håp for alle

Grendstad sa...

Kinosjef som løper i alle retninger høres voldsomt ut. Regner med at det var Petter Benestad (kinodirektør) og ikke Asle Bjorvatn (kinosjef).

Jeg har jo ikke tid til karusellen lenger pga jobb og teater, men jeg pga seminar, fikk jeg tid til en gåggetur ved Krokvann i 9-tida. Veldig fint terreng der oppe, som jeg kommer til å løpe mer i, foreløpig litt hemmet pga ikke så godt kjent.

Bra innsats av Vestbakken.