torsdag 2. september 2010

Mølle på Norges høyeste bygning!

Var et par dager i Oslo på kurs, og sov på det ærverdige Plaza hotel. Det er jo et 5 stjerners hotel som har det meste av fasiliteter, derav et treningsrom i 37 etg.
Jeg klarer jo ikke dy meg, så troppet opp der kl 7 på morran, og løp i 40 min etterfulgt av styrke på apparater. Det var utrolig digg å løpe med utsikt over operaen og Nesodden (visstnok)... Vanligvis ser jeg rett i raua på noen, eller i et lerret... så det var fint med et sceneskifte..

Jeg glemte badetøy, så ble ingen svømming...dessverre..

Det ble med den ene treningsdagen også, da kvelden før ble noe fuktig...puh....

2 kommentarer:

DE sa...

Meget imponerende at du klarte å dra deg opp så tidlig for å trene. Bedre start på dagen skal man lete lenge etter.
Høres ut som flotte treningsforhold.

Hilde Fantomine sa...

ja du hadde helt klart likt det...
sola kom også... så var ganske så idyllisk...