fredag 24. september 2010

17 karuselløp - Rambølløpet eller Kalkheialøpet

F+ F:
Vi startet i 16.15 tida, og det var fint vær, opphold med potensielle regnbyger. Det var ikke mange i løypa, så det var greit å jogge. Stigningen over holmenkollen kommer jo som julekvelden på kjerringa hver gang. Vi konkluderte med at vi måtte trene litt mer i disse steinpartier.
Etter toppen var forsert, gikk det ganske greit. vi løp hele veien inn, i et greit tempo. Det var blaut og gjørmete, men gøy likevel.

Svein: Jogget på fullført.

4 kommentarer:

DE sa...

Ja de bakkene rundt Holmenkollen er lange, men man kommer jo opp på ett vis. Ellers ligner løypa mye på det nevnte Holmenkolløpet, men gjør ikke noe det for løypa er fin :)

Elisabeth sa...

Dere er flinke :) Jeg var på "holmenkollen" forrige uke, men jeg gikk opp...

Hilde Fantomine sa...

hey..kult at du kommenterte.. du er jo en tur-jente av dimensjoner.. men å løpe opp holmenkollen skjer neppe for hverken meg el deg i nærmeste mannsalder..

Elisabeth sa...

hehe.. ja jeg sniker meg inn i bloggens verden:) Fin blogg dere har, gøy å følge med!