onsdag 1. september 2010

Liten svømmetur


Kalenderen sier det er høst, men når bystranda varter opp med lignende forhold som i dag så må man bare bade. Uansett om man har med seg badetøy eller ei. Og som sagt hoppa jeg uti i boxeren og svømte litt på kryss og tvers. Var ei runde rundt Drømmeren også.

Kjølig vann selvsagt, men likevel varmere enn Otra. Ikke veldig lenge jeg var uti, men rakk å bli anpusten. Da jeg kom opp skjønte jeg at det ville ha vært en fordel å ha en annen farge enn hvit på boxeren, men det var ingen i nærheten så det gikk greit. T-skjorter fungerer for øvrig utmerket som håndkle.

Ellers var det superklart vann i dag. Så mange forskjellige fisk og til og med en liten makrellstim. Tror iallefall det var det. Er lysten på å fortsette bading utover høsten. Blir muligens vanskelig å holde motivasjonen uten medbadere, men håper det blir noen dukkerter for det.

3 kommentarer:

Grendstad sa...

Dette var bra saker. Spontane bad er en bra ting. Bra gjort og improvisert. Jeg er med utover høsten. Begynner vi til mandag eller?

Bada sjøl i Høllen i dag, men det var ekstremt langgrunt, og måtte bare ligge litt horisontalt på grunna, med Tuva og en nevø.

ØY! sa...

du er i en stim nå....
du bada jo flere ganger i Otra i helga.

Håper dere legger badinga til et tidspunkt det ikke passer for meg, da slipper jeg å tenke på det.

DE sa...

Ja det er sykt deilig å bade for tida. Og med værvarsler som ser solrike ut i overskuelig framtid så er det bare å benytte sjansen.

Tror mandag skal passe bra olav. Blir muligens litt verre å få til morrabad når jobben flytter opp til kjøita om noen uker, men inntil da passer mandagene fint.