fredag 6. mai 2011

6. Karuselløp - Subaruløpet 3/5,7 km

DE

Ettersom det var orging med barneløp måtte jeg ta løpet alene i dag. Taktikken var å starte rolig, gå opp bakkene til Kalkheia og så se hvordan det utviklet seg. I likehet med mandagen var akillisene og leggene vonde, men da de første to kilometerne var unnagjort begynte det å komme seg. I den lange løypa var det nokså stille, fikk faktisk løpe helt alene i over en kilometer. Var gøy med litt beskjeder underveis, likte f.eks. veldig godt "Du er ustoppelig" midt i Kalkheiabakken.

Gikk helt i kjelleren mot slutten og måtte gå litt i de siste motbakkene, men er meget godt fornøyd med løpet. Lurt å presse seg litt av og til. Kommer vel i bedre form av den slags.

Da var 7 karusellpoeng i banken, så da blir resten av sesongen bare en bonus.

H:

Jeg tok den korte løypa sammen med de gravide og gråhårede.. De lagde 17 mai tog opp bakkene, og det var umulig å komme forbi... Men jeg fikk jo en fin tur, og greit å vite at jeg har litt mer å gå på...Traseèn var jo fin, og lite kuppert...

Kan kassere 7 poeng jeg også, og skal bare kose meg resten av sesongen..

3 kommentarer:

ØY! sa...

jeg stod over pga liten skade og arr. på skolen.
Sist gang jeg droppet et løp var 27/8 2009.
gratulerer med fullført karusell, håper jeg også klarer det....

Grendstad sa...

dette var kanonbra! enig med tilropet om at Vestbakken er ustoppelig, det er jo sant

synd at Øy måtte stå over, det var jo en nedtur, gratulerer med en god nonstoprekord

kjedelig å komme i kø på karusellen, det er jo kanskje karusellens største trussel, hvis det begynner å danne seg køer her og der, er jo en fare for det med så mange deltakarar

var altså på konferansejobbing i b-fjord

DE sa...

Det er en temmelig solid rekord du har satt der Øy. Noen ganger blir slike rekker brutt, så da er det ingen ting annet å gjøre enn å starte en ny.