lørdag 7. mai 2011

Familiefrisbee

På lørdag tok vi alle tre turen til Egsjordet, for en runde på frisbeebanen. Jeg har nettopp fått fatt på et sett med skikkelig frisbeer, eller disc som det offisielt heter. For den nette sum av 270 kr kan jeg nå kaste langt, halv langt og putte. Dette er alt man trenger. Grei og billig sport egentlig.

Dermed ble Amalie utstyrt med monsterfrisbeen, mens de voksne bytta på å bruke de nye. Litt vanskeligere å kaste disse skikkelige sakene, så for min del ble resultatene naturlig nok dårligere enn før. Vi hadde ikke noen telling i dag, men tror ikke jeg var nede på par selv om det var nærme noen ganger. Det rare er at noen kast blir geniale, mens andre er helt katastrofe. Tar vel litt tid før jeg skjønner årsaken. Fruen kasta seg imidlertid stort opp. Det er tydligvis futt i den gamle håndballarmen fremdeles.

Vi fullførte 13 av 18 kurver. Ble faktisk temmelig svette også, så det er god trening.

3 kommentarer:

ØY! sa...

Hvor får du tak slike plastufoer?

DE sa...

Har ikke sett det på noen butikker her i byen, så måtte ty til nettet. Men det var ingen sak for pakka lå i postkassa allerede dagen etterpå.

Handla på www.sunesport.no

Grendstad sa...

dagen etterpå? jøsssssss....

hørs bra ut, blir gjerne med en dag, men jeg er jo sjelden heilt synkronisert med resten av verden, men kan jo håpe..

bra kasta